31/5-10

Imorgon går vi in i Juni. Det är 18 dagar tills vi slutar. Det är 18 dagar tills jag ligger nedbäddad i baksätet på väg hem. Det är 18 dagars tills jag är överlycklig för att det är sommarlov. Det är 18 dagars tills jag gåter floder av sorg för att lämna mina underbara änglar här...

Som ni vet var jag på en snabb visit i Sverige över helgen. Ändå en ganska lugn helg med lite partaj på fredagkväll och mys och umgås resten av dagarna.
Jag har kommit på vad min uppgift i livet är; att hjälpa folk. Jag älskar att hjälpa folk. Det finns inget som gör mig lika glad som en människa jag just gjort en stor tjänst för. Dock hatar jag folk när de tar min hjälp för givet! I alla fall så har jag en ny uppgift på min "att-göra-innan-jag-dör-lista". Jag skulle så himla gärna vilja åka till Afrika och undervisa på engelska för aids-drabbade barn eller i krigsdrabbade länder. Sounds dangerous, but "great"!
Jag vill inte vara ung för evigt. Jag vill bli vuxen någon gång, men just nu är jag inte redo. Ibland önskar jag att jag hade vingar. Då skulle jag flyga uväg, och kanske en dag skulle jag komma tillbaka...



Kommentarer
Postat av: LOUISE NYBERG

Frida. Du och jag till Sydafrika nästa år med star for life!!! <3

2010-06-02 @ 09:06:46
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0