19/5-10

Idag är det den nittonde maj och innebär att Kicki fyller år, Grattis så hjärtligt!

Har inget kul alls att berätta mer än den följande veckans planer.
Torsdag: Ska jag och soffan sticka och fixa hennes internet, för att sedan dra till Carre och fixa morotsolja och aceton till mig. På min andra håltimme blir det stenpress i solen med allihopa. Dagen avslutas med bodywork och plugg. Josse är i Stockholm, så för mig blir det första gången jag sover ensam. Vill ej!
Fredag: Skola till halv tre, ingen kör. Eftersom det är lovat regn ska jag och soffan dra och sola solarium, måste bli brun tills jag ska hem nästa vecka! Kvällsmat käkas här och på kvällen ska vi alla festa för hela slanten!
Lördag: La Hulpe hela dagen med i princip alla här. På kvällen blir det utgång med den inhemska befolkningen.
Söndag: Söndag blir det att dra till Gent på tidiga förmiddagen och stannar över där till måndag sena eftermiddagen eftersom vi är lediga på måndag.

Sound like a awesome weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0