19/3-10

det var fyra dagar sedan jag lade ut ett inlägg. Inte konstigt att jag har varit dålig, har nämligen haft fullt upp med packning o förberedelser inför tre och en halv vecka i Sverige.

Vad har hänt sedan sist?
- Jag har haft en prov och inlämningar.
- blivit ledig en extra vecka.
- bastat.
- gått upp kvart över fyra för att ta taxi klockan fem till flygplatsen.
- varit rädd på slottet att någon ska döda mig (när jag väntade på taxin).
- träffat Macki, som fyllde 18 igår, GRATTIS och träffat Lollo, som åker till Thailand i 17 dagar nu idag.
- träffat Jonas, som åker till Tyskland nu idag och ska vara borta hela helgen.

Så, vad är bestämt nu då, för mina tre och en halv vecka?
- Jag ska ha en heldag med massa plugg hos mamma på hennes jobb (annars pluggar jag inte).<
- Jag ska festa massvis. Inflyttningsfest, "rasta ringlarna-fest", "reunion-fest", "födelsedags-fest", "enjoy-fest" ja you name it.
-  Jag ska umgås som bara den.
- Jag ska baka.
- Jag ska åka till Blekinge till Jonas mormor och morfars stuga med Jonas familj och släktingar.

Idag väntar en heldags shopping med mamma, mysig fika nu när hon kommer hem och sedan bak och mys ikväll med tjejerna och eventuellt några killar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0