15/3-10

Jag har varit megadålig på att lägga ut.
Men eftersom jag har hunnit mycket i veckan tänkte jag bara kort berätta vad som har hänt.

- Jag har klarat av en del prov helt okej nöjd.
- Jag har busat runt lite. Min vän här piercade mig i örat, viket jag blev mycket nöjd med!
- I fredags bowlade vi med boardingen och avslutade kvällen med att äta på restaurang (La Pomme). Jag och några vänner stanna kvar efter maten och tog det lugnt på baren. Gick inte och lade mig förrän klockan 04.00 den natten/morgonen.
- Hela lördagen spenderades i Antwerpen med shopping. Jag skulle dock inte shoppa någonting, men ojsan, det råkade bli ett par vita treggings! Vi var hemma klockan 22.00 och där efter blev det skräckfilm!
- Igår blev det massa plugg, samt övning med kören till SSB-day. Dessutom serverade Bengt och Agneta på hemmagjorda frasvåfflor, grädde sylt och socker. Jag säger bara MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0