8/2-10

4 dagar tills jag är hemma för loooov!!!

Denna veckan är jag responsible student. Varje vecka är två slottisar responsible students, och denna veckan är det jag och Martan (Marit). Då ska man gå ner o hjälpa till att förbereda maten med att ta fram grönsaker, frukt och pålägg samt att man ska torka borden och plocka undan allt igen efter man har ätit. Som tur är så är jag bara här till torsdag och kan endast vara responsible student måndag, tisdag och onsdag. Lucky me!

Idag hade vi "the beep test" och då insåg jag verkligen att jag ska förättra min kondis. Jag fick VG, men min kondis var verkligen i dålig form, så på lovet blir det till att springa fyra kilometer minst tre gånger!

Idag står det BodyWork på schemat, vilket kommer bli en tuff utmaning efter Beep-Testet. Före och efter BodyWorken blir det massa plugg, har två prov att avklara denna veckan, innan jag går på lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0