7/2-10

Den sjunde februari innebär att det är...fem dagar tills jag är hemma (om man räknar med dagen idag då!)

Idag har varit en mystisk dag. En liten incident hände halv sex imorse, vaknade vid kvart i elva igen av att klockan ringde för då var det dags för brunch! Lasagne som måltid idag, vilket vi inte tackar nej till!

Efter brunchen gick jag och Josse direkt till Hanna och pluggade historia och matte till halv tre. Kom til mitt rum, tog det lugnt och njöt av att inte behöva plugga och vid fyra gick jag och Josse ut och gick i en timme och en kvart. Väl behövande för tankarna och lungorna med den friska luften!

Ikväll står det kladdkaka på schemat, som Marie-Laure har bakat, skypa med Malin och kanske Kicki, slagga mega tidigt och hoppas på att man är mer pigg och glad imorgon än vad jag är idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0