3/2-10

Onsdagen den tredje februari. Det är onsdag och det vet Hansson vad det innebär: en lång dag med tusen lektioner, noll pauser och en kort, kort lunch. Som tur är, avslutades dagen med en fotbollsträning så man fick skingrat tankarna lite.

Många prov står på schemat nu. Ett megafranskprov på fredag som vi inte vet vad vi ska kunna till (i princip!), jättesvårt matteprov på onsdag och...sist med inte minst avslutas nästa vecka med ett mega stort historieprov på tosdagen, vilket är samma dag jag kommer hem! Grattis!

Nu ska jag inte gnälla mer, utan vara social och trevlig mot mina föräldrar, Lollo och Jonas.


bjuder på en bild från julmyset hos Hanna, då jag och Lollo krängde pepparskaksdeg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0