9/9-09

Lustigt datum.
Det har inte hänt vidare mycket dessa dagarna. Skolan för fulla muggar och mest soft. Men nu famöver blir det helgalet. Till Brygge (som uttalas typ...Brysch) imorgon hela dagen. Sen på kvällen blir det ut till Snug för hela slanten! Andrea och Sam har fyra eller fem månader då, och DET ska firas. (På en torsdag?! Jadå!!!) Bilder från vår resa i Brygge kommer komma så fort jag har dem.

På fredag blir det massa lekar och sådant på skolan. Lite bakning och avsluta kvällen med grillkväll på slottet. Låter ganska mysigt. Troligen drar vi på nattklubb på fredag kväll. Det skulle tydligen finnas här i Waterloo, så den ska vi utforska.

Lördagen ser ut som en vanlig lördag tror jag. Brunch at eleven, någon film på dagen och sen på kvällen ska vi ut, ut, ut! För då har jag och Jonas ett halvår. Damn...ett halvår? Ni vuxna som läser tänker säkert "ja men vadå? Jag har sått ut med min man i typ 20 ÅR!". Men det är annorlunda.

Ikväll blir det utmarch med Hanna som gäller. Traska en lång och rask promenad, mysigt! Har förresten fått mina sex marabou nu, och  ni ska VETA att dom var enormt goda! :D
Sjukt bra filmer fick jag också med, vilket jag tackar danni så jättemycket för <3

Dagens sjukaste: Jag och Jossie sitter här i vår lilla koja, då någon knackar på dörren. Josefin som är där nere skriker ju kom in, och jag sitter här uppe, helt off med Lasse Berghagen på högsta volym (vet ni förresten att gubben är helläcker? Han har ju asbra låtar!). Josefin börjar skrika och kommer uppspringande. Efter kommer Runar med en död fladdermus. Fattar ni?! En död fladdermus! "Har du hårspray Frida, för jag ska bränna denna". Visst, klart jag har (eller hur pappa?) så han fick mitt hårspray. Som pricken över i: när vi satt vid matbordet säger Runar "det luktade faktiskt rätt gott". HAHAH!

Jag fick dessutom reda på något kul igårkväll. Här finns papegojor. Det fanns ett zoo här för ganska länge sedan. Papegojorna rymde därifrån och nu har de skapat sig en egen liten...population? Så här finns papegojor.


Pussar, från Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0