7/9-09

Sådär.
Nu är det måndag, och jag sitter här igen. Tycker att jag börjar bli lite smått duktig med mitt bloggande, hihi. Idag gick vi bara i skolan till ungefär...fem i tolv, eftersom vår matte är inställd idag (vilket tyvärr betyder dubbla matte nästa vecka!!!). Så vi käkade lunch och sen beslutade vi oss för att plugga. Det gick faktiskt bra. Fick en del gjort, tro det eller ej. Vid ungefär kvart över tre stack vi till "mellisen" och då bestämde vi oss för att "ikväll ska vi se skräckfilm", så skräckfilm får det bli ikväll! Nu innan maten blir det massa film med Hanna och Sofia, troligen fler, och sedan blir det som sagt, skräckfilm. Hmm...låter som en vanlig måndag. Kan passa på att berätta att vi bara går i skolan i tre dagar denna veckan, för torsdag och fedag har vi school camp. Nån social grej. På torsdag ska alla Gym 2:or till Brygge, och sen fredag blir det volleyboll och bakning. Låter toppen, tycker jag.

Snackade med päronen igår. Dom berättade att dom ska skicka ner 6 marabou-choklad. Damn...Dom berättade även att danni har fixat lite filmer som ska med bland chokladen. Tack snälla du!

Puss

Kommentarer
Postat av: pappa

Det är kul att läsa din blogg. Det verkar vara en softig skola du går på. Hur kan ni lära er något?

2009-09-07 @ 19:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0