6/9-09

Idag är det söndag.
Igår såg dagen följande ut:
vi började med brunch runt klockan...halv tolv eftersom jag skulle fixa mina kryllor. Bild på det kommer senare. Frida goes from spikrak to pudel. Efter ett försök med Leas plattång i förgäves, blev det bara till att hoppa in i duschen och skölja mitt hår (då hade vi fått vattnet tillbaka, thank god!). Lite fön och hårspray, sen hade vi tillbaka the old Fritsche.
I alla fall så stack vi, några stycken, till Waterloo downtown och shoppade lite och åt på pizzahut. Sedan hem runt fyra, halv fem och chilla lite, göra sig i ordning till kvällens festligheter. Lite mat ovanpå detta, peppande musik och opera med Jossie på rummet, sen var vi igång. Runt åtta cyklade vi till La Pomme. Där efter blev det vidare på barrunda till Snug, SwedishBar, Not Read-able name, La Pomme och slutligen Snug. När vi kom hem hade vi ju, som tidigare nämnt, sex pizzor i kylen, skrikande på oss. Snacka om att vi var hungriga! I köket hittade vi på lite matkrig. Inte med pizza dock, utan med frukt! Lite bananklet och päron-split i köket, MUMS!

Sedan blev det bara till att krypa till kojs, i sin kalla säng...

Idag vaknade jag runt åtta, trots att jag inte kunde sova på ungefär hela natten. Vakna, somna, vakna, somna. Jag bestämde mig för att läsa vidare i min bok, "Brunstkalendern" som jag har fått av Agneta Holmberg. Troligen den bästa bok jag läst. När jag läser den kan jag försvinna lite grann, och dyka in i boken. Det är jätteskönt. I alla fall så läste jag ett bra tag, tills jag beslöt mig för att skriva lite i min..."dagbok". Klockan ringde och jag och Jossie stack ner till brunchen. Idag var det i alla fall brunch!!! Efter det blev det till att sticka in till hanna för min del. Lite snack o så, sen hamnade jag här. Nu måste jag sticka för att ut o traska med "Andy-boy". Snart mellis, thank God! Efter det blir det massa film och mys med några här från slottet.

Lycka till på högskolan, Bästabror.
Du kommer fixa detta! Jag älskar dig.



If you pretend to be happy for a while,
they think you're alright.






Här har vi mina enormt fina kryllor, och min enormt fina min!
Bilder från gårdagen är föräldrar-förbjudna.
Åldersgräns: -23 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0