5/9-09

Idag är det lördag.
Vaknade imorse runt elva. Hannna hade flätat mitt hår i småflätor, och efter typ en halvtimme nä jag finally hade fått ut dom, såg jag ut som en pudel. Ni vet, jag som altid har spik rakt hår, hade (har fortfarande!!!) överkrylligt hår. Så det får bli till att låna Leas plattång och försöka fixa kaluffsen till ikväll!

I alla fall. Idag har vi inget vatten heller på slottet. Nu har vi, men vi hade inte ända fram tills nu, vilket innebar ingen dusch, inget dricksvatten ur kranen och spola toaletterna med spannnar. Men det gick bra i alla fall, men nu är vattnet tillbaka.

När vi kom ner till brunchen runt halv tolv, hade vi ingen brunch, så till brunch blev det inget mindre än en knäckemacka, en apelsin och en kiwi. Strömmen hade gått, men sen kom Marie-Louise med lite baguette-bröd typ, så två sådana krängde jag. Efter frukosten begav sig jag, Jossie, Hannna, Evelina, Andrea, Marit och Sofia till waterloo för lite shopping. Inköp för min del: nada. Vi åt på pizzahut där nere, för vi var ju vrålhungriga. När vi skulle gå, kom en servitris och sa att hon hade beställt nio pizzor till oss, istället för tre (tre åt pizzor, resten åt annat)  så vi fick sex pizzor med oss hem, helt gratis. Dessa ska vi kränga inattt när vi kommer hem!

Kvällen ser följande ut: äta här på slottet, sedan bege sig in till waterloo för barrunda! Lite kareoke-bar, La Pom, Snug osv. Jadå gott folk, vi ska göra waterloo osäkert!

Puss


Andrea, Evelina och Marit.



Hanna, Sofia och Jossie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0