4/9-09

Hej alla gubbs
Idag är jag sjuk. Asont i huvudet och känner mig lite febrig! Gick dock på idrotten imorse, spang 3.8 sjuka kilometer. Det var tungt ska jag berätta. Jag har insett att jag verkligen ska komma igång med träningen från och med nu!

Efter idrotten hade vi franska. Pinsam sak hände. Jag råkade och sitta och smsa. Jag sitter där i min egna lilla värld, men ändå lyssna på vår lärare, hör jag plötsligt Didier säga "Frida, put that away" och börjar skratta. "He will answer you later. 15 years as a teacher, 7 different schools and 3 different countries. Trust me, I know you". Röd i fejjan som jag blev, lade jag ner mobilen och alla började såklart skratta eftersom jag blev så paff. Var helt 100 på att han inte såg! Resten avlektionen skulle vi bygga meningar som "Fridas kille är långt ifrån" och så vidare. Succé, ihjadå! Men som tur är, är Didier en bra lärare och sa sedan efter lektionen att det var lugnt.

Ikväll blir dte bara massa chill på sottet med några tjejer. Med tanke på att jag inte får gå ut (i princip). Vi ska vara här och kränga popcorn och se på film eller spela spel. troligen Alf också, eftersom han har utegångsförbud.

Jag saknar mina marabou, som kommer nästa vecka. Mummie och daddie har skickat några, tillsammans med lite annat.

Bryssilianska pussar, från Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0