3/9-09

Hej alla gubbar!
Var har jag hållt hus?! Jag har varit mycket slarvig med min blogg, men jag ska genast skärpa mig. Så, vad har hänt lately?
I fredags åkte några härifrån till Bryssel. Helgalet och superkul!
På lördagen där blev det bara att at det lugnt och återhämta sig från gårdagens evenemang, vilket behövdes.
Resten av tiden har bestått av skolan (vilket tar lång tid). Jag går till halv fem, tre dagar i veckan. Det är långa dagar, och nu börjar läxorna komma. Några turer till Carrefour (affären vi handlar i) har det blivit. Har inte haft så mycket tid till annat. Jag har skypat en del med mina nära och kära. Här är en del bildern fårn slottet och annat.

Här kommer bilderna på slottet och runt omkring här.


mitt handfat på min våning i vårt rum


Här står jag på min våning i vårt rum oh ser ut genom fönstert.


mitt extremt städade rum. Det är städat när städerskan har varit här,
men på noll-åtta stökar jag till igen!


min säng och lilla bokhylla. Som ni ser anser min bror att "du kan inte klara dig
där nere UTAN coca cola!"


här har vi den! den extemt farliga trappan som i princip alla håller på o
trilla i. Någon gång ska jag och Jefin åka ner för räcket.


typ en äverblick över mitt rum. Till vänster om stolen och skrivbordet finns mitt
handfat.


våra toaletter (till höger) och dusch (rakt fram)


vår korridor (som är den kortaste eftersom vi bor på typ ändan)


...och här har vi en korridor.


(totalt onödig bild) men här har vi en "sån".


en av alla trappor här är.


boardingelevernas lilla kök.


ett av de två tv-rummen vi ser film och allmänt umgås i.


vår balkong som brukar vara solig och varm.


utsikt från slottets utgång.


utsikt från slottets utgång.


vår skola.


slottet.


slottet.


Kommentarer
Postat av: Simon...

2009-09-03 @ 18:41:25
Postat av: Simon

lyckades göra fel i första försöket, så here I go again ^^ hoppas du inte glömt mig :O för vi fick ju inte träffats innan du stack :( men men... det verkar som du har det jätte bra där nere :) om jag hade vetat att det var så bra, så hade kanske till och med jag ansökt in till den ^^ (a) haha hoppas du har det bra framöver också :) saknar dig lite i skolan jue :O helt tråkigt när du o hanna inte e där.. :/ jaja, när du kommer tillbaka så får vi träffas iaf :) ha det så bra, vi saknar dig lila mini Frida ^.^ ta hand om dig <3

2009-09-03 @ 18:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0