27/9-09

Nu har jga varit sarvig med bloggen igen! Känns som det var åratals sedan, men eftersom jag har varit hemma nu i helgen, har jag inte prioriterat bloggen i första hand, direkt.
Helgen har varit underbar. Borta bra, men hemma bäst! Nothing is like home!!!
Fredag: blev hämtad av Karin (Andy's mamma) på flygplatsen, tillsammans med Andy's pappa och Andy då såklart. Där var även Sam med. Blev släppt på ängarna där min underbara mamma väntade. Vi körde hem och där hemma väntade pappa, och mamma hade gjort scones. Mumsigt? Jadå!!! Därefter blev det snabbt till sunds för att träffa massa fina vänner! Hur underbart som helst. Jag saknar er redan! Vid halv sex blev det hemgång för att äta fondue med familjen. Då träffade jag bästabror också! Gissa om han var skanad. Vid åtta kom älskling till mig! Vi pratade lite med mina föräldrar och så, snackade även med Bomme gjorde jag. Han ska praktisera på nåt gymnasium (han läser till mattelärare) i trelleborg, spännande var han hamnar. He...he...I alla fall så blev det bara massa mys och tv och krääääääng på kvällen. Underbart om NÅGOT!
Lördag: blev det till att sätta klockan. Kan ni tänka er; halv elva var jag och jonas matade, vakna och nästan vidgjorda! Det som annars brukar vara klart vid klockan, hmm...Ett? Vi chillade lite grann o så, sen kom mormor och morfar. Mormor hade gjort "Frida-bullar" som vi kallar det (för det e mina favoritbullar) och vi satt och fikade  ett tag. Skulle egentligen till Amanda därefter men så blev det inte. Fullt förståelig anledning! Så det blev till att fika med Jenny, Lollo och Mallis. Jättemysigt! På kvällen kom Jonas, o vi skulle beställa pizza med Lollo, Mallis och Gustav, för att avsluta kvällen med fest hos Simon Persson.
Söndag: vaknade bredvid Jonas. Satte klockan och fick en härlig frukost med mannagrynsgröt och scones. Supergott! Bled i princip till att äta, sejja hejdå till mallis och kicki. Sen kom Agneta och hämtade Jonas, sen kom Lollo och sa hejdå. Sen blev det ilfart till ängarna där Andy's föräldrar, Andy och Sam syod och väntade. Kvart över tre tog vi flyget hem. Nu sitter jag här och är nyäten (trots att det ända jag har gjort i helgen är att äta!!!). Det blev lasagne. Ikväll ser blir det massa film och mys med slottisarna här då. Slagga tidigt. Skola imorgon ju.
Ni anar inte hur skönt det var med en varm dusch?


fina moln från flyget på väg hem till underbara Sverige!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0