23/9-09

Only one freakin' day left!
Idag har det varit en lååååååååååång dag. Går från 08.40 - 16.30 med endast fem-minuters pauser och 30 tajta minuters lunch. Sjuk dag, alltså. Men i alla fall, efter spanskan stack jag och Jossie till mellis, där det bara var hon och jag, för det borde vara stängt egentligen. Så vi käkade mellis och så, sen stack jag och andy till waterloo-downtown! Andy fick lite inköp, dock inte jag eftersom jag sparar lite pengar till en planerad utlandsresa jag hoppas kunna följa med på! Men ingenting är säkert ännu!!! Dock hittade jag världens snyggaste höstjacka jag genast blev kär i. Har ingen bild, men snart kommer ni få se mig med den på.

Har den sjukaste träningsvärken idag. Tränade kickboxning igår och fy PIP vilken träningsvärk! Men det är gött, då vet man att man har tränat!

Jag sitter här och funderar lite grann på matfronten under min helg. Till helgen hoppas jag att få äta mannagrynsgröt, fondue, räkfylld avokado, karamellkungens godis OCH Willy's godis, plopp/center, hemmagjorda chokldbollar och hemmagjorda köttbullar med antingen bandspagetti eller sås och potatis! MMMMMMUUUUMSS!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0