19/9-09

Idag är det lördag.
Igår var det fredag och då var det galen fest hos Andreas. På dagen blev det skolan. Avslutade med kör som slutade runt halv fem. Direkt till Carrefour med fint folk. Snabbt hit här för att käka och göra vid sig, sen vidare. Det var mycket, mycket trevligt hos Andreas. Galet, galet...as usual!

Vaknade idag astidigt, som vanligt, trots jag gick och lade mig runt klockan 3. Brunch och en snabb dush för att sedan dra ner til Waterloos shopping-gata. Dock hittade jag ingenting, och ingen av dom andra heller. Men det var en mysig tur i Waterloo i alla fall. När vi kom hem blev det avresa till Lejonkullen med klassen och några fler. Kollade på skyttegravarna och sånt. Ändå intressant.

Ikväll blir det massa färgning på hår, ansiktsmask och Gladiator med fint folk. Därefter ska vi sova över hos Andy ikväll!

När jag sitter här och tänker, inser jag att jag har ätit HUR mycket pizza som helst! Men ingen är så god som Robbans och Mares!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0