17/9-09

Idag är det bara 7 dagar kvar till jag ska hem. 7 dagar, sen är jag hemma. Dock bara över en helg, men jag är hemma i alla fall, i tryggheten. Megakonstig dag. Gick hela dagen idag.

Får lite panik. Vet inte var jag vill vara. Var jag än är, så längtar jag mig alltid bort. Till någon annan plats. Bort från allting. När ska man växa upp och inse att ingenting är, eller kommer bli, så freaking underbart ändå?!

Jag vill tacka alla så jättemycket som söttat mig! Inte bara detta med Amanda, utan även allt redan innan detta. Nu är underbara allihopa och jag älskar er!

Jag saknar förresten mammas och pappas mat.
* Korvstroganoff (Ja, pappa. Du läste rätt)
* Pappas köttbullar med sås och potatis
* Mormors kyckling med mandel
* Flygande Jacob
* Fondue
* Porterstek
* Spagetti och köttfärssås
* Tacos
* Biff, pommes och bearbei-sås [bärnä-sås]
listan kan göras megalång!

Idag slutade jag halv fem, sen direkt till Carrefour med some people. Därefter hamnade jag här i några minuter, ska snart ner o käka, sen blir det Gldiator och Andreas pepparkaksglass med fint folk! Därefter blir det sängen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0