15/9-09

Jag har ändrat mig design på min blogg. Så bli inte rädda.
Ni har kommit rätt.


Sjukade mig från spanskan och belgienkunskapen. Nu är jag bombförkyld. Nyser exakt hela tiden! Näsan bara rinner. Hostar. Troligen feber. Men febern tänker jag inte kolla, för kollar jag inte den, vet jag inte om att jag har feber egentligen. PLUS att det spelar ingen roll hur mkt feber jag har, jag måste ändå till skolan imorgon. Har jag 40 grader trycker jag i mig 12 ipren och drar till skolan. För vi har mycket imorgon jag absolut inte får missa.

Jag kommer hem nästa helg, thank PIIIIIIP God! Då får jag äntligen chans att säga farväl till vår fina Amanda. Vi ska hem till Camilla och Patrik då. Har snackat med Jenny om det. Vi är några som ska hem till Camilla och Acki då, då ska jag besöka Amandas rum och äntligen får jag chansen att ta farväl av henne, tillsammans med våra vänner. Som vi alltid har sagt, tillsammans är vi starka!


Kommentarer
Postat av: Jenny

TIllsammans klarar vi allt <3

2009-09-21 @ 09:54:34
URL: http://storyofjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0