20/10-09

Tisdag idag och eftersom vi har höstlov till helgen ska vi inte ut på nånting med boardingen, vilket innebär att vi inte har någon belgienkunskap idag, och det i sin tur innebär att jag slutar tio i ett idag! Detär verkligen jätteskönt, dock sitter jag här och råpluggar samhälle. Har nämligen prov på fredag (!!!) på ett X antal sidor och ett X antal handouts. Men det är också det ända jag har i denna veckan (förutom en spansk-sak jag ska ha gjort till imorgon) som går på tre minuter att göra.

Nu är det verkligen nära, sen är jag hemma i åtta sjuka dagar. På fredag ska mamma ha bakat muffins (hemma-gjorda, fattar ni?!) som jag ska KRÄÄÄÄNGA! (Glöm nu inte det mamma!) och jag hoppas det ligger lite karamellkungen hemma och väntar på mig, hihi!

Snart, mina vänner...snart

Toodles (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0