18/10-09

Idag är det exakt tio dagar tills jag fyller år. Det är fem dagar tills jag kommer hem. Eller ja, med idag blir det ju sex dagar. Känner på mig att det kommer bli ett galet höstlov, och det gillar vi!

har inte så mycket att berätta idag egentligen. Igår blev det bara lite "bak-fylle-mys" med filmen Misery och sen några youtube-klipp och asgarv. Mycket mysig och trevlig kväll, som avslutades hos Hanna med skype till tre på morgonen, där jag även slaggade över natten.

I morse hade jag satt klockan på klockan tio, för jag skulle ut och springa fyra kilmeter, men när jag hade kommit typ två kilometer, var luften så kall att jag inte fick luft, så det fick bli plankan 4 x 1min istället och en stor och härligt brunch ovanpå detta.

...och här sitter jag nu, på väg in i duschen. Dagen kommer spenderas bakom samhällsboken, vilket faktiskt är den ända läxan jag har till denna veckan. Hur underbat som helst.

Snart är jag hemma...

Toodles (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0