17/10-09

Usch vad dte var jobbigt att gå upp i morse. Men eftersom vi skulle på dagstur i Bryssel på rundtur med nån snubbe som berättar lite, var man tvungen att masa sig upp kvart i tio. Dock vaknade jag tjugo i fyra, pigg som en jag-vet-inte-vad och tyckte att det var perfekt att gå upp nu. Men när jag insåg att klockan var mycket lite, så somnade jag om igen. Sov dåligae än vanligt inatt.

i alla fall så blev det en rundtur i Bryssel med boardingen. Lite shoppat fick man gjort också, dock ingenting till mig själv. Avslutade med en mysig fika med Andy och sen springa till bussen som körde kvart i fem. Hemma var vi runt halv sex och då blev det genast skype med fina kusiner, farbror, faster, daddy, mummie och kisen fick synas en snabbis också. Ser mycket framemot att träffas på söndagen, då vi ska fira mig!

Därefter blev det mat, och nu sitter jag här. Ikväll är bakfyllemys på gång med Misery och massa myyyyys!

Toodles (L)

När vi var i  Bryssel besökte vi EU-parlamentets byggnad. Dock inte inomhus, utan endast fick vi se byggnaden. Guiden sa: att stiga in där är som att stiga in i en helt ny värld. Där är det som ett köpcenter med butiker och restauranger, men även som ett kontor. Deras korridorer är 48 kilometer långa. Ja ni läste rätt, 48 kilometer...

















 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0