16/10-09

FRIDAY!

Idag är det fredag, och jag gick till skolan. Dock var jag inte med på idrotten, vilket nog inte var så populärt att jag inte var med på det testet, men skit samma. Det är dom som är lärare och då e det väl lite upp till dom att fixa det om jag är sjuk? (a)

Dagen har spenderats i skolan fram till fem över halv tre, hade ingen kör idag så vi slapp sluta halv fem idag (jippie!) så det blev till att klä på sig pappas byggartröja, halsduk, vinter/höstjacka leggings+jeans och dra iväg till Carrefour med Kulic, Hannis, Andy och Jossie. Lite inhandlig där och växlat lite pengar till ikväll, för ikväll står det nämligen PARTY (och inte barrunda) i almenackan!
Dock kommer jag vara död imorgon, för vi ska till Bryssel imorgon med boardingen vilket innebär brunch mellan kvart i tio till halv elva och inte kunna sova ut. Men synd o klaga! Dessutom ska jag skypa med lite släkt imorgon på skype, vilket jag ser framemot!

Toodles (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0