07/10-09

Nu har jag håltimme och jag har precis gjort historiaprovet. Kan meddela att G-delen gick åt PIIIP men uppsatsen gick helt okej, tror jag. Godkänd blir jag nog i alla fall, sen hoppas vi på ett VG. Min uppsats blev fem sidor, så NÅGONTING på den MÅSTE han ha gillat, annars vet jag inte vad jag tar mig till!

Nu på håltimmen här sitter jag med lite franska verb, lite franska kläder och lite franska överallt!!! Om en kvart ska jag in och hämta Sofia, för sen ska vi bege oss ner till maten. Speaking about food, så blev jag rätt hungrig. Det står kyckling och currysås på menyn idag, vilket jag tror ska slinka ner med glädje!

I eftermiddag har jag en timmes hål också, och så blir det engelska som ska pluggas. Ikväll överväger jag om jag ska hoppa över bodyworken och plugga franska i stället, men jag får se hur jag gör. Vill verkligen träna också, men pallar inte sitte uppe halva natten som jag har gjort nu i måndag och tisdags, men vi får se helt enkelt.

Jag har inte fått tillbaka min engelsk-inlämning som jag gjorde förra veckan, den vill jag verkligen ha tillbaka.

Nu måste jag pysa, ska läsa de franska verben en gång till innan maten, sen blir det full rulle med franska, samhälle, håltimme och spanska. Slutar halv fem idag. Jippy...

Innan jag går kan jag passa på att berätta att det börjar bli riktig höst nu! Igår hade vi ösregn blandat med riktig blåst, åska och blixtar. Trodde det skulle vara obehagligare att vara i ett slott när det åskar och blixtrar, än var det egentligen var. Ganska mysigt att ligga och lyssna på, faktiskt. Idag är vädert aningen annorlunda. Nu skiner solen (dock inte strålande sol) och det är helt okej varmt. Varmare än i Skåne vad jag har förstått?

Puss


Kommentarer
Postat av: LOUISE

Nja, just nu är det ganska okej väder. Typ 13 grader och sol. Haha, men på morgonen är det svinkallt. Det är nog inte mer än ett par grader. Brr...

2009-10-08 @ 14:28:21
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0