06/10-09

Jag har tyvärr inte kunnat uppdatera min blogg på senaste, eftersom jag har varit grymt upptagen med alla mina läxor. Vi har sjukligt mycket att göra just nu, för vi ska ha omdömessamtal med våra lärare där de ska sätta omdömen om oss, så alla pumpar oss med prov inför dessa "fantastiskt spännande" möten!!!

de senaste dagarna har jag ägnat tre och en halv timme timmar åt historia, en timme åt franska, en halvtimme åt rättskunskap och lite småtimmar åt andra småläxor vi har. Så kul liv har jag för tillfället, men efter denna veckan och fram till och med tisdag nästa vecka, SEN har jag nada i min kalender!

nu är det bara 17 dagar kvar, sen är det höstlov. Förstår ni, höstlov?!

Utan att skrämma upp er så kan jag berätta att en elev här på skolan har fått misstänkt svininfluensa. Denna person satt jag bredvid igår och pratade till största delen av gårdagen, med. Jag har länge klagat på att jag kännt mig febrig och hängig, lite småkrasslig och så. Men vi ska inte vara sånna, det kan ju vara en vanlig influensa, eller hur? Dessutom har hon inte fått diagnosen svininfluensa ännu. Så vi får väl se, slutar kanske med att jag ligger på isoleringsavdelningen här i belgien för de med svininfluensa. Men det är det inte alla som har gjort!

Sviniga pussar, från Frida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svininfluensan är typ som en vanlig influensa så du behöver nog inte vara orolig:)

2009-10-07 @ 16:43:01
Postat av: mamma

Tvätta händerna dagligen med handsprit och ät, träna, sov ordentligt så står du nog emot.

2009-10-11 @ 09:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0