03/10-09

Lördag idag.
Fredag - var du förstås skola på dagen. Skolan gick ganska fort faktiskt, gjorde coopertestet på idrottet. Shit vad jobbigt det var! Men eftersom jag är en friskis nu (som äter godis varje dag!!!) och tränar fem till sex gånger i veckan, borde det bli BRA resultat till sommarn! Efter skolan blev det till att sova middag och få migrän, så i med en ipren och sen var jag på benen igen! Då bar det av till bryssel med fina flikkor (bilder kommer i slutet av inlägget). Vi åt ute och hade allmänt mysigt. När vi kom hem igen så blev det "She's all that" och så somnade ju såklart jag och hanna, haha. Så hanna slaggade här inatt.

Lördag - vaknade med Hannis-Bananis bredvid mig runt nio kanske. Hon gick ner tills sig vid halv tio och då stod det PLUGG på schemat. Så jag satte mig och pluggade fram till Brunchen, som var klockan elva. Efter brunchen duschade jag i en iskall dusch och sen stack jag, hanna, soffan och evve till waterloo down-town och jag införskaffade mig en jacka och lite hårfärg, gör jag ska nämligen slinga håret idag! Ikväll blir det kräng för hela slanten, Harry-Potter-maraton och slinga mitt hår.

Puss
Fredagsbilderna:

































Mitt inköp från idag:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0