23/11-09

Idag är det måndag, och jag har varit sjuk. Det känns som tisdag idag på något sätt. Jag vet inte varför. Dagen har ändå gått hyffsat fort, för thanks to Andy så läste jag mig genom hela förmiddagen. Hade matteprov vid tjugo över två, som nog gick helt okej; jag hoppas på ett VG.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag börjar bli bättre, men för att motverka att jag skga sjuk jättelänge sen, har jag insett att jag måste verkligenligga hemma och bli frisk. Men eftersom jg hatar att bara ligga, har jag beslutat mig för att möblera om mitt rum! Jag ska även passa på att göra lite spanska, läsa boken, se One Tree Hill, göra klar engelskan till fredag och börja på vår rättskunskapsinlämnig. Jag lovar att jag endast kommer att göra de roliga delarna, men jag ska i alla fall ha som mål att plugga undan lite.

Jag undrar hur det går för dig, Pierre, nu. Det var ett bra tag sedan vi snackade nu. Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0