8/9-09

Hejsan!
Länge sedan jag uppdaterade nu, men ni har fått en lite överblick över hur helgerna ser ut. I fredags blev det kör som vanligt som sista lektion. Vi ska gå ett luciatåg på 130-150 personer och har en del att öva inför. Det var tänkt att vi skulle på Halloweenfest i fredags egentligen, men så blev det inte, utan den blev flyttad till lördag istället. Så fredagen ägnades åt att hjälpa Andy och flytta och se film och mysa rent allmänt. Lördag morgon gick jag och Andy ut o gick en runda för att sedan bege oss på brunch. Vi åt brunch och åkte där efter till IKEA. Jag fick inhandlat en tavla, lite ljus, pepparkakor osv. Jag funderar på attt möblera om mitt rum nämligen, men då måste jag skruva loss säng och gardderob och så vidare.

När kvällen började nalkas, samlades vi ett gäng inne hos mig och Jossie för vidgörning. Kvällen blev galen men kul hade vi!

Söndagen såg ut som en vanlig söndag; plugg, mys och sex and the city!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0