3/11-09

Lite piggare är jag idag, men har fortfarande många timmar att ta igen! Mycket läxor ska göras också. Mest engelska och svenska. Imorgon ska vi hålla rättegång i skolan. Jag är faktiskt inte nervös, men det kommer väl imorgon bitti antar jag. På lördag ska vi till Ikea. Inhandla lite smågrejer som överkasst och lite pynt. Måste göra mitt rum lite hemtrevligt. Snart får jag ju besök (längtar!).

Egentligen skulle jag snackat med mamma och pappa på skype igår, men jag antar att Pierre glömde säga till dem, för de loggade inte in. För övrigt har jag bara gått i skolan, pluggat och ätit idag. Snart ska jag ge mig iväg till kick-boxningen som börjar alledes snart, efter det blir det dusch och mat, sen förberedelser av rättegången. Efter det ska jag fixa min byrå som jag fick idag. I mitt lilla rum ska en stor byrå få plats, men jag ville själv ha den, så jag ska inte gnälla! Jag behöver verkligen mer plats för kläder och alla vintersaker nu, för nu nalkas det vinter! Klockan nio blir det tårta och möte och efter det ska jag göra färdigt engelskan till imorgon och sedan slagga jättetidigt! Har som tidigare nämnt många timmar att ta igen...

46 day's left.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0