26/11-09

Nu nalkas det snart december. Imorgon blir det till att hoppa över kören, för jag ska välkomna Jonas, Agneta och Leif som beräknas anlända allt efter tre tiden. Så nu är jag i full fart att packa, lägga in tvätten, städa undan lite saker som legat framme och så vidare. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, fixa och dona. repetera lite engelska och snacka lite med Hanna, och innan jag traskar till sängs tänkte jag hoppa in i duschen.

Annars mår jag bättre nu, dock har jag ont i ryggen och huvudet, men förkyldningen börjar nog ge sig nu (peppar, peppar) och ja, halsen är jag helt bra i! Dock är jag lite hängig och seg fortfarande, men vem är inte det, i dessa mörka november-tider?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0