25/11-09

Dagens youtube-klipp! Tryck på bilden och se hela klippet.



Snart har hela november gått. Det är ganska sjukt ändå. Min enda, och sista november-månad här på SSB. Det är inte många veckor kvar till julbalen heller. Då ska jag ha min klänning som mamma fixade fint. Det är kul att klä upp sig och göra sig fin! Men först och främst kommer Jonas, Agneta och Leif hit. Nu är det bara två nätter kvar!

Igår firade vi Sofias födelsedag. Andrea hade gjort en god cookie-cake med hela marabou-bitar i. Det var nog den godaste kaka jag har ätit i hela mitt liv! Sen ledde Andrea in Sofia till vårt allrum här uppe och där var jag, Josse, Lea, Hanna och Andy och väntade på henne. Tyvärr kunde inte Martan och Evelina vara med, för de hade annat för sig. Men glad blev Sofia i alla fall, och det är huvudsaken!

Jag är sjuk idag igen, men jag är i alla fall på bättringsväg. Jag ska till skolan imorgon, för nu har jag inte tid att missa fler dagar i skolan. Det går bara inte. Men jag har fått vara hemma i tre behövliga dagar i alla fall, och idag blir det till att se Bridget Jone's dagbok, börja på rättskunskapen, dyka ner i Andy's bok, fixa Louise header, bli av med huvudvärken och ta mig en lång dusch!


Min balklännning, med sidenband i midjan, vit sjal och väska. Till det ska jag ha ett par svarta pumps med silvriga/vita spännen på. Bilder från balen kommer garanterat upp på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0