19/11-09

Det är den 19 november idag och jag har precis varit på Twilight 2 (New Moon). Den var bra tyckte jag, men ettan är helt klart bäst!

Det är många på slottet som börjar bli sjuka. Då snackar vi feber/halsontförkyldningar/huvudvärk osv. Själv har jag dragit på mig en förkyldning och halsont. Jippy...

Imorgon nalkas det fredag. Hur ser nu planerna ut för helgen?
Fredag - efter skolan så ska vi ner till Waterloo downtown för att shoppa, fika och umgås.
Kvällen blir det utmarsch och festa loss. Det var ett tag sedan. Jag hoppas att jag kan festa bort min förkyldning jag har dragit på mig.
Lördag - då nalkas det chokladfabriken. Vi ska göra, smaka och se på choklad. Det kommer bli mycket gott och ett trevligt besök hoppas jag! Där efter ska vi stanna kvar i Bryssel och träff lite folk och umgås och ha det mysigt. Kvällen ser lugn ut.
Söndag - bara massa plugg och kanske ett flertal "sex & the city" - avsnitt kombinerat med lite "one tree hill".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0