17/11-09

Det är torsdag idag och jag har slarvat med bloggen mer än vad jag har gjort på länge. Ser att jag inte har skrivit här sedan den 13. Det var alltså ett tag sedan. Det har faktiskt hänt en del. Jag har fått reda på att jag och åtta andra ska se New Moon (Twilight 2) på torsdag! Fattar ni?! New Moon har typ premiär på fredag i Sverige egentligen! Så det ska bli superkul. Twilight är ju superbra, och jag längtar till torsdag! Kan det bli bättre än bio med fint folk och massa godis?! Nejdå!
Dessutom så ska det tydligen vara populärt med råa biffar här. Det vill säga biffar som varken är stekta eller grillade eller något sånt. Äckligt? Det skulle vissa kunna säga.
På fredag ska vi nog åka och fika inne i Waterloo downtown. Milkshake och fönstershopping. Mums!
På lördag ska vi till chokladfabriken och få smaka massa, till och med göra lite egna chokladpraliner osv. Det ser jag verkligen fram emot också. Vi stannar antagligen kvar i Bryssel och äter lite, kollar runt lite och träffar lite vänner i Bryssel!
Söndag står det PLUGG som vanligt på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0