13/11-09

Fredagen den trettonde. Har inte hänt något speciellt idag. Hade ju oförberett på engelska. Failade totalt, tror jag. Assvårt var det, och ja...ingenting är på min sida. Eftersom jag är trött så får jag lov att gnälla. Har inte tid att sitta här egentligen, för klockan är 17:35 exakt, och jag ska alldeles snart vara klar för att jag, jossie och hanna ska möta upp emilia och sticka till lisa för att laga mat hos henne, se idol och bara mysa där hemma med några stycken!

Det är 15 dagar kvar till Jonas kommer. Jag vill ha jullov. Jag vill ha julbal. Jag vill att vecka 47 och veckodagarna i vecka 48 ska vara avklarade. Då röjs massa plugg undan och även massa annat!

Förresten så fick jag ett brev från mormor och morfar idag. Gud vad glad jag blev. Jag tycker det är jättekul att få brev! I kuvertet var där ett brev och en silverkedja, så nu kan jag äntligen använda mitt halsband/berlock (en skyddsängel jag fick av mormor och morfar när jag flyttade hit).


Kommentarer
Postat av: Anonym

gu'va fint. puss på dig Friiidiiiss :)

2009-11-14 @ 20:20:41
URL: http://www.222ONLY.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0