12/11-09

Jag har håltimme förtillfället. Och istället för att utnyttja håltimmen och plugga, fastnar man framför lilla datorn, såklart. Ikväll är det bodywork, och jag ska verkligen gå idag (ska som sagt vara flitig nu med bodyworken!). Annars står det serie-kollande med jossie på schemat. Vi ska antagligen se nästa avsnitt av GossipGirl, eller så börjar vi se på Skins istället, och eftersom detta kommer att ta upp min kväll, inser jag att jag måste göra engelskan nu. Har prov imorgon (oförberett, utom att man jag läsa genom advanced grammar 1, 2, 3 så det ska jag göra nu!). Ikväll ska jag även passa på att skypa med Jonas, Mamma/Pappa, Pierre och kanske Louise.

Idag är det:
- 16 dagar kvar till Jonas, Agneta och Leif kommer.
- 27 skolveckor tills jag ska flytta hem, föralltid.
- 36 dagar kvar till jullovet.
- 23 dagar till julbalen.
- min och Jonas 8-månaders-dag.

Dessa två veckorna har varit fyllda med känslor...
Hoppas verkligen nästa vecka blir bättre.

Det är svårt att vara stark när man talar med någon där hemifrån. Med någon man mer än gärna skulle vilja vara hos. Någon man inte kan krama om och säga att den betyder jättemycket för en. Någon man inte kan kyssa. Någon man önskar att man behandlat bättre. Någon man vill ha hos en, någon man saknar, någon man älskar.

Ringde förresten morfar på sjukhuset igår;
- Hej morfar! Hur är det med dig?
- Vem är det?
- Frida!
- Hej Frida! Gud vad kul att höra dig! Hur är det med dig?
- Det är bra...
- Men du är ju ledsen...


Kommentarer
Postat av: ebba

vad menar du med "27 skolveckor tills jag ska flytta hem, föralltid" ? ska du inte gå kvar i bryssel?<3 / ebba.

2009-11-15 @ 01:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0