11/11-09

Idag är vi lediga. Det har nte hänt så mycket idag. Det är verkligen inte min dag idag. Trött, gnällig och ingenting är på min sida! Vaknade av klockan som jag ahde satt på 10.40. Snoozade till 10.50, gick på toaletten och sen begav sig jag och Jossie oss på Brunch. Tacos, kellogs-K, clementin och te blev min brunch. Yummie.

Efter brunchen blev det pluggning av Historia. Vi har kanske ett förhör imorgon, så det är lika bra att plugga, trots att jag tror att vi inte kommer ha någonting på det. Nu sitter jag här, klockan halv tre. Igår blev det kickboxning, och jag var faktiskt inte så pepp på det, men jag gick endå. Imorgon är det bodywork också. Har lovat mig själv att jag ska gå varenda gång nu fram tills jullovet (det vill säga fem gånger till!) och Sofia och Andrea Forsman har lovat att dra dit mig. Mer som ska pluggas idag är engelska (har prov på fredag) och göra klart min idrottsinlämning. Då återstår bara matte hemuppgifterna till mångad, svenskfilmingen med Sofia och nyhetsrapport med Alfy. Skoltrött?! Guess...

Plugget kallar.

Puss,

It's okey to cry, as long as you can smile the next day. Isn't that so?!
But I'll be strong, and I'll be it for you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0