10/11-09

Imorgon är vi lediga. Det är nämligen en röd dag i Belgien, eftersom imorgon är det den sista dagen av något av världskrigen, och det firas tydligen här. Men inte tackar jag nej till en dag utan skola, framför allt inte när det är en onsdag! Idag fick vi förresten möta vår nya spansklärare. Hon verkar ändå helt okej. Synd bara att Eny ska sluta, hon var verkligen en toppenlärare!

Jag har inte så mycket mer att berätta nu, mer än att vi snart ska till Chokladfabriken (nästa helg för att vara exakt!). Folk som har varit där säger att man tydligen ska få en hel låda med smakprov med sig hem, och att man får smaka hur mycket man vill!

Denna helgen ser lugn ut på fest-fronten. Pengar måste sparas och  ja...vi ska julpynta, jag och Roomy. Troligen ska jag skruva och ha mig, för jag vill möblera om, så vi får väl se hur det blir med den saken. Nu ska jag alldeles snart bege mig till kickboxningen.

Puss,


Sommar


Kommentarer
Postat av: LOUISE

Åå, ja vilka minnen man har från den sommaren! <3

2009-11-10 @ 22:36:09
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0