Helgens festligheter!

Hej!
kommer troligen inte lägga in inlägg nu under helgen, så jag tänkte att det är lika bra attt lägga upp nu hur helgens planer ser ut.
Fredag (idag) - slutade skolan halv tolv istället för halv tre, tack vare att jag redan gjort nationella! JIPPY! Ska snart ner och gymma med hannis i höllviken på FormToppen. kan verkligen behövas för min del! och sen ikväll bär det av på fest i vellinge.
Lördag - massa shopping med mamma på dagen, troligen lite pligg också, för jag kan verkligen inte naturkunskapen. Hannis kommer till mig på sen eftermiddag och vi ska då göra klart vårt samhällsarbete. Senare, halv sju trolien, blir det förkrök här hemma + kladdkaka och fina flickor, för att sedan dra på fest i Höllviken.
Söndag - då vaknar jag hemma, efter en efterfest med kicki ute på en åker, TROLIGEN (haha) och ska bara ägna mig åt plugg (suck) och fira mors dag.

har en ny favoritlåt:   all for love - hillsong united
Jag vet att den har någon kristen conection, men den är jättebra!


ps. någon som vet hur man gör så att youtube-klipp visas i inlägget?

Puss (L)


http://www.youtube.com/watch?v=d2_8BDoc6_Q

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Jag kan visa dig hur man lägger upp youtube-klipp någon dag, för det tar 100 år att skriva. Jag ska visa dig bloglovin också, om du inte har det. Hoppas du får det kul i helgen!

2009-05-29 @ 18:01:11
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0