Helgens evenemang!

Torsdag!
Dagen efter louise och kickis överraskningsfest. Den var mycket trevlig och tack alla som var där!
På torsdagen där efter blev det picknick och massa mys med Lollo, Hanna, Kicki, Fredrik och Jonas. Spelade lite fotboll gjorde vi också. Hem till Jonas på kvällen, men vi sov här.

Fredag!
Vaknade bredvid Jonas. Jag lämnade av honom på bussen för att sedan möta upp kicki och Alexandra vid björns, vi skulle såklart fika! Jätttemysigt och supertrevligt hade vi.
På kvällen bakade vi (Kicki, Hanna, Malin och Louise) en riktigt kladdig kladdkaka och såg Grease. Jag älskar er!
Kicki sov även här på kvällen. Vaknade på morgonen av att hon snarkade, och hon skyller på att hon sover hårt?!
hmm ;)

Lördag!
Vaknade med Kicki dåva. Tog det lugnt och sådant. På kvällen bar det av till Rasmus på fest. Det var supertrevligt. Tack ska du ha!
Jag sov hos Jonas.

Söndag! (idag)
Vaknade hos jonas. Vi somnade inte förrän klockan fem! (vad ska det bli av oss?!) så vi vaknade runt tolv halv ett kanske. Jag snabbade mig och var tvungen att ta bussen kort därefter, i Jonas tärningsbyxor och mina klackskor sen Rasmus fest. Fina grejer.
Har egentligen precis kommit hem. Jag har inte gjort mycket mer än ätit två mackor och lite rabarberpaj med glass och skrivit massa stipendier. Ska snart resa till Bryssel ju!
Om ungefär 20 minuter ska jag åka till mormor och morfar för att fira min fina morfars födelsedag med kusinerna. Jag sitter fortfarande i Jonas träningsbyxor och mitt linne, har inte gjort vid mig för fem öre och försåtr absolut inte varför jag sitter här när jag har jättebrottom!

Puss

Kommentarer
Postat av: jonas

hehe ja man är ju något trött (a)

fast ditt fel som vanligt att vi var vakna så länge (a) hihi <3

men älskar dig ändå, underbara du! <333

2009-05-24 @ 17:27:24
Postat av: Louise

Låter som en härlig vecka =) <3

2009-05-24 @ 20:05:14
URL: http://misskretz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0