strangers nowadays

Ligger lite fter i planeringen här, men jag har haft fullt upp med spelningar på Herrestorp, sluta skolan, tjejkvällar, fester hit och dit. Nu har jag tid att skriva lite i min blogg!
Igår hade vi tjejkväll (Lollo, Hannis, Mallis och Erika) då vi började med Santa lucia och avslutade hemma hos hanna med glass och smälta hallon och sådant mumsigt! När jag kom hem var jag dock tvungen att smaka en tårta som jag gjorde innan idag till mina föräldrar och deras gäster. Emelies recept!
Hur roligt som helst var det igår! Me love you!
Måste passa på att berätta! nästa onsdag (dvs. den 17-19) ska vi ut i vildmarken och paddla kanot och tälta i tre dagar. Vi kommer antagligen utsättas för det mest sjuka, men sjukt är ju det ord vi står under!

Får väl sluta skriva innan ni tröttnar läsa ;)

puss (L)


Kommentarer
Postat av: Hanna-Banana

sv: det är långt ifrån vad vi egentligen är ;) haha<3

2009-06-14 @ 13:37:04
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0