Ny dag idag.

Igår blev det massa umgåsning med Kicki-nicki-dick, vilket VERKLIGEN var ett bra tag sedan! Vi såg film, handlade godis och massa sådant. Massa prat och mys.

Idag har jag inte hunnit mer än attgå upp (kl. 11.30!) och gick ut en runda med hunden, hem och käkade lite frulle, in och tog mig en dusch och gjorde mig redo för att gå ner och handla till veckans evenemang, då jag läste att vi skulle ta det ikväll istället. Då slapp jag stressa, men jag kom även på att ikväll är jag inte tillgänglig, så jag får helt enkelt skicka mina duvor på det uppdraget, tack girls!
 Snart bär det av, och dte kommer bi galnare än NÅGONSIN!
nån måste dock påminna mig att ladda min kamera!


It's stupid to believe. In the end, you will just get hurt, anyway...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0