7/12-09

Nu blir jag besviken! Två kvällar i rad har jag längtat i flera timmar efter kvällsmatens lasagne. Men tror ni det är lasagne då?! Nej! Måste ärligt säga att man börjar bli trött på maten här, men äta bör man annars dör man (äta gör man, ändå dör man!) så jag fick trycka i mig maten ändå!

Jag har inte så mycket att berätta om dagen egentligen, mer än att jag slutade runt tre, gick på kören halv fem (som vi trodde vi skulle få fika på, men vi fick ingen!) och sen direkt efter kören gick jag och Hanna ut och gick fram tills det var dags för mat! Nu har jag och Josefin precis gjort oss två stora muggar med egen-gjord Chai Latte och jag väntar på att Louise ska logga in på skype, Jonas ska ha ätit klart och att mamma och pappa ska spinna klart på spinningen.

Jag ska lägga mig jättetidigt idag. Det är alltid värst dagen efter "Dagen-efter"!


Kommentarer
Postat av: Lousie

Vad söt du är!Hoppas att du har det jätte bra! =) <3

2009-12-09 @ 11:08:38
URL: http://onnestadbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0