6/12-09

Igår firades det julbal. Fint var det! Alla var så fina och uppklädda med fina klänningar, kostymer, håruppsättningar och smink. Vi började göra oss i ordning klockan fyra, för balen skulle nämligen börja klockan sju, och om smink, klädsel och hår skulle bli bra och utan stress, så ville vi börja i tid. Men...stress blev det ändå, såklart. Men klara blev vi och vi gick ner till foajén där vi hälsade på alla och snackade runt till klockan halv nio då portarna öppnades in till mosart-salen där vi skulle äta och så. Det blev förrätt, nomineringar, huvudrätt (som var jättegod!) lite fler nomineringar, efterrätt och så höll det på. Dans, sång och skrik. Super trevligt. Kring tolv, halv ett ungefär blev det snabbt ombyte för kvällens "klubb-outfit". vi tog taxi till Louise-Gallery som är en nattklubbs om ligger under ett varuhus. Där blev det ännu mer dans och stohej. Hemma hos Lisa var vi kring klockan fem i morse, och vid tio draget i morse vaknade vi allihopa som hade sovit hos Lisa. Vi käkade en enorm frukost (och jag blev genast påmind som de mysiga helgfrukostarna på Talltitegatan 35 som jag saknar enormt!!!) och sedan såg vi tre avsnitt sex and the city. Där  efter körde Lisas mamma oss hit och snart väntar en lång, varm dusch!


ursäkta bilden!


jag står lite konstigt med benen, men jag ville bara visa min outfit.


Evelina.


Jag och Hanna.


Josefin och jag.


Andrea och jag.


Andrea.


Andrea och jag.


Sofia och jag.


Lea och jag.


Förrätten.


Alexandra, Ingeborg och Andrea.


Hanna och Josefin.


Lite mingel mellan förrätten och huvudrätten.


Här började nomineringarna visas.







Alexandra och Ingeborg.




Tjofadderittan Lambo...


Alexandra, Josephine och Andrea.



Efter detta stack vi till Louise Gallery där jag inte har några bilder från. Dock är jag taggat inne på Facebook...


Kommentarer
Postat av: LOUISE

Gud vad fin du var!!! <3

2009-12-06 @ 20:05:04
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0