26/12-03

Nu nalkas det mot decembers slut, vilket även innebär att jag snart ska tillbaka.
Jag har redan avklarat en julafon här hemma, en minijulafton hos mormor och morfar, massa umgås med vänner familj och pojkvän, shoppat, fikat, krökat och sovit för att återhämta mina 28 missade timmar sedan vi åkte hem. Flyget var det klydd med och vi sov inte på 28 timmar typ. Det började med att det tog 2 timmar att ta sig till flygplatsen som annars tar 20-30 minuter! När vi väl var där var vi rädda att planet skulle bli inställt, men vi hoppade på planet som planerat och vi satt i planet i 3 timmar på startbanan innan de sa att planet inte kunde lyfta pga snö, frost och is (snön var max 2 decimeter och isen var inte alls tjock!) så vi fick hoppat av och då började jag och Hanna få lite smått panik för vi hade ingen aning om var vi skulle ta vägen någonstans! Men vi ställde oss i kö från klockan 23.00 till 05.00 för nya flygbiljetter. Vi kom med ett flyg som skulle gå klockan 07.00 och som skulle mellanlanda i Strasbourg. Yes tänkte vi! Vi hoppade på men satt i flyget i 2.5 timmar på startbanan innan vi fick beskedet att planet inte kunde lyfta. Tack vare en flygvärdinna kom vi med ett annat plan, tack och lov! Dock satt vi på det i 2 timmar innan det lyfte! Varken mat, sömn eller information fick vi och vi var smått irriterade på Brussels Airlines!

Det jobbiga med lov är att man aldrig minns vad man gör! Inte för att jag gör ointressanta saker, utan för att det händer så mycket så man har svårt att hålla reda på dagarna och allt man gör. I alla fall har detta varit ett av de bästa loven på länge!


The best girls in the world...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0