17/12-09

Snart är jag hemma.
Nu räknas minuterna och nästan sekunderna till och med. Det ska bli obeskrivligt skönt att komma hem! Igår fick vi rummet städat, precis som alla andra onsdagar. Dock var jag tvungen att lägga in min nästan packade resväska i garderoben för att hon inte skulle kunna lägga knark i min väska. Orkar inte bli tagen av tullen. Det skulle vara ganska pinsamt...

Jag har håltimme nu och ska snart kila in till Sofia. Vi ska bege oss ner för att äta lunch. Sedan återstår bara franska där vi ska kolla på film och efter det har vi samhälle där det endast är nyhetspresentation och jobb med eget arbete (som jag och hanna redan är klara med) som står på schemat. Jag var tvungen att sova en timme på min håltimme nu. Hade så fruktansvärt ont i huvudet, men nu känns det lite bättre i alla fall!

So long, suckers. See you in Sweden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0