1/12-09

Den första december, och det är fyra dagar kvar till julbalen. Jag längtar! Det ska bli kul att klä upp sig och göra sig lite extra fin, liksom. Det är tisdag och fattar ni vilken träningsvärk jag har?! Jag vaknade inatt och kunde inte röra mig! På idrotten hade vi ett strength-test. Detta skulle betygsättas, så jag ville liksom ge gärnet och ja...här har vi resulatet; en fet träningsvärk som absolut inte bli bättre av att träna kickboxning idag! Men men, det är snart julbalen och eftersom jag äter extremt mycket av det godis jag fick av mamma o pappa hela tiden, så måste jag träna mig i form.

Det har inte hänt alltför mycket idag. Slutade tio i ett. Imorgon slutar jag halv fem. Lång dag imorgon, så ikväll ska jag traska till sängs halv tio.


I somras då man var brun och "grann"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0