I övermorgon åker jag

Nu är det dags för mig att uppdatera min blogg, för i Bryssel kommer jag inte ägna mig åt Bilddagboken, utan det får bli Facebook och min Blogg för hela slanten. Tror min blogg mest kommer bli...deprimerande?! För det är här jag kommer skriva av mig alla tankar och åsikter jag inte kan dela med mig av till Mamma/Pappa/Pierre/Älskling/Mina-Fina-Flikkor nere i bryssel.
Ångesten har aldrig varit större än såhär. Jag har aldrig mått såhär dåligt. Kanske är jag inte redo för att lämna allting, trots allt? Förut var jag helt säker på att jag skulle hinna mogna tills imorgon (får det bli), och det lär jag inte göra på en natt heller. Hur jag någonsin ska klara detta, förstår jag inte, när jag redan nu har svårt att sova.
Det handlar givetvis inte om att jag inte vill åka dit, det handlar om att jag inte är redo att lämna allting här hemma. Jag har själv valt detta, jag sökte själv, och nu får jag det jag ville.

"Aldrig någonsin har min kudde varit så våt av gråt, som den är nu. Ibland får jag ont i halsen så mycket jag gråter". Är det meningen? Är det så det ska vara?

Kommentarer
Postat av: ebba

du kommer klara det frida, jag vet det!!

och du kommer träffa så många härliga människor, lära dig mycket om dig själv och du kommer bli en bättre person av detta!(om det nu är möjligt! :)) men det kommer gå jättebra, det är jag säker på!! :) så visa nu bryssel vad du går för. kick ass! :D<3 / ebbba.

2009-08-18 @ 19:32:58
URL: http://ebbastil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0