Ensamheten är värst

Grattis till mig, jag har lyckats få urinvägsinfektion inatt.

Jobbig natt. Vaknade runt fyra. Sedan gick det bara utför; var vaken och grät till halv sex.

Igår spenderade jag kvällen med Älskling.
Jag sa "jag saknar dig".
"Men jag är ju här", svarade han.
Ja, jag saknar honom redan. Jag saknar alla redan.

"Älskling....

Vissa bara försvinner med tiden
men älskling jag har inte den stilen,
Ja visst har vi bråkat och varit ledsna
men det har aldrig fått våra hjärtan att sluta älska,
Jag tänker på dig under alla mina ensamma nätter
och säger lite för mig själv...
"Jag får aldrig nog av henne så det räcker"
Vi båda vet att vi älskar varandra,
och det påminner vi varandra om dagligen,
Frida Hansson
Jag älskar dig över hela mitt hjärta
och det övervinner all min SMÄRTA!

Going to miss you :( <3"
// Jonas, från hans Bilddagbok.

Detta betyder asmycket för mig älskling. Det ska du veta. Riktigt, riktigt mycket.
Du? Jag älskar dig. Mycket...mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0